01:59….MIRIS…ON….SAN…

Sinoc…..01:59…Osjecaj alkohola u organizmu….i opijenost dimom tone ispusenih cigareta…Umor od plesa..Bol u nogama od visokih potpetica..Odlazak u krevet nakon ronjenja u ledenoj …preledenoj vodi nekih 30 min. da bih se mogla popeti uz stepenice..lezanje u krevetu i nakon sto sam dosla malo sebi..osjetim miris njegove majice pod jastukom i samo zaspim…..Sa njim  il bez njega nebih znala reci…ne sjecam se sto sam sanjala, a jutros rano on je otisao …Miris mislim..ON* je vec davno odkoracao od mene ….ili sam ja od njega…al’ samo u koracima racunajuci…Jer IZ mene jos nije otisao…

theminnie
My Unopened Letter To The World

11 komentara

  1. miris,pjesma,stih..sve ce vracati njemu..al jednom ce i to nestati…sve se vremenom brise..i bol i srceca pa i ljubav..
    a alkohol i cigarete..baby necu vise tyo da cujem…neg hrabro naprijed,ynas da te negdje nesta ceka…jer ya sve nas postoji maloone srece samo je treba pronac..
    cmok…vojim

  2. tamna->> cmoka
    konfuzija->>>i ja kazem
    amelazubarka->>>ma milla moja sve je to u onim mojim granicama nista strasno…ionako mi vec bolje ..cmoka ….ajde bona kuci vise;)
    speechless->>> ma sve je u granicama normale nije toliko lose kolio izgleda..heeh..cmoka
    ranaway->>>hvala…..onda dodi mi opet;)cmoka
    complicatedgirl->>> uglavnom da jest…..al’ sat mogu..bit ce bolje s vremena na vrijeme;) cmoka

Komentariši