15. november 2007. AND STREET LIGHT !!!

Ulicna svjetla vec duze vrijeme ne rade!!!Ne znam kako to al’ ni ne zanima me !! Cesta je mokra od danasnje kise!! Slabo se vidi kroz ovaj moj prozor a jos mi gori samo lampa!! Promet je dosta slab veceras.. Samo po koje auto prode i osvijetl ovu mracnu cestu!! Vidim kako se pojavljuje svjetlo i nestaje ponovno na dugoj cesti… I mislim kako je slicno tome sto ja osjecam ovih dana ! Ponovno sam back to black!! Osjecam se prazno!!! ne znam koliko je to shvatljivo…al’ samo tako mogu da opisem ovo sto osjecam ili ne osjecam!! Ponekad se nasmijem bas kao sto i auto ponekad proleti’ cestom, al’ brzo smijesak nestane i auta isto tako produ i cesta je ponovno u mraku!!! Misli  se gube jedino kad citam jednu od mase knjiga kojima sam se zatrpala ovih dana!! Tako mi prode ovaj dan.. 15. novembra 2007. godine!!!
Bas kao sto ce se popraviti ulicna svjetla tako ce se i moje raspolozenje barem malo popraviti..
Al’ do tad sam back to black..!!!!!!

theminnie
My Unopened Letter To The World

2 komentara

Komentariši